gammo

kitchen & more

Korisnička služba: +385-99-632-7107
Radno vrijeme: 08:00-16:00 (Po-Pe)

PRAVILA OCJENJIVANJA I MODERACIJE

U ovom dokumentu objavljujemo našu politiku o postupanju s ocjenjivanjima. Ako ste kupili proizvod od nas i želite podijeliti svoje mišljenje o proizvodu, njegovom pakiranju, isporuci i izvedbi kurirske službe s drugima i s nama, slobodni ste to učiniti, uzimajući u obzir sljedeće. 

Nakon sedam dana od isporuke kupljenog proizvoda kupcu, naša tvrtka će kupcu poslati e-mail s linkom putem kojeg možete dostaviti svoje pisano mišljenje o našoj usluzi, npr. o proizvodu, djelovanju tvrtke, našoj službi za popravke, kurirskoj službi, pakiranju. Vaši komentari su dobrodošli, bilo u tekstu ili u zvjezdicama (jedna do pet). Napominjemo da su lažne ocjene zabranjene.

Prihvaćamo samo recenzije i mišljenja od ljudi koji su stvarno kupili proizvod od nas, koji imaju ispunjenu narudžbu. Recenzije koje primamo obrađuju se na tjednoj bazi, prolaze kroz internu moderaciju prije nego što se učitaju na našu web stranicu: ne objavljujemo nepristojne komentare koji bi mogli omalovažiti nas ili druge kupce, brišu se, ali objavljujemo i komentare koji izražavaju kritike kao pozitivne povratne informacije od kupaca koji su potpuno zadovoljni našom uslugom.

Ne skraćujemo niti prepisujemo recenzente, ali uzimamo u obzir sve kulturne razlike pri podnošenju ocjena, pa ako u kulturi kupca koji podnosi ocjenu jedna zvjezdica znači najvišu, najbolju ocjenu od pet dostupnih, to će se ocjenjivati prema mađarskom standardu i po tom sustavu preračunavati u pet zvjezdica i obrnuto. Naš sustav će primati recenzije kupaca 30 dana nakon dovršetka vaše narudžbe, stoga nemojte puno odgađati ako imate svoje mišljenje.

Recenzije kupaca objavljene na našoj web stranici prikazane su silaznim kronološkim redoslijedom prema vremenu kada su poslane (možete pronaći starije recenzije pomicanjem s vrha prema dolje). Ukoliko želite da vaše prethodno poslane i objavljene recenzije i ocjene više ne budu vidljive, javite nam se na bilo koji od naših kontakata i mi ćemo udovoljiti vašem zahtjevu. 

Imajte na umu prilikom slanja mišljenja da ovaj kanal nije dio korisničke službe, stoga ukoliko kupac očekuje odgovor od nas u pisanom obliku ili želite uložiti prigovor, obratite se našoj korisničkoj službi na navedene kontakte. (Žalbe podnesene kao revizija će, naravno, biti proslijeđene našoj korisničkoj službi kroz naše interne procese, koja će naravno kontaktirati podnositelja pritužbe, ali to će sigurno oduzeti više vremena nego prijavljivanje problema izravno našoj korisničkoj službi).  

POLITIKA KUPONA OD 2%.

Nakon svake izvršene narudžbe našim kupcima (e-mailom) šaljemo kupon u vrijednosti od 2% od ukupnog zbroja vrijednosti robe u izvršenoj narudžbi.

Ovaj kupon:

  • može se iskoristiti samo jednom u sljedećoj narudžbi i to samo od strane istog kupca unutar 3 mjeseca,
  • may not be transferred to another customer and can not be combined with other vouchers, 
  • se ne može prenijeti na drugog kupca i ne može se kombinirati s drugim kuponima, i
  • nije moguće zamijeniti za gotovinu, rezervne dijelove ili proizvode koji nisu dostupni na našoj web stranici.

Imajte na umu da ako je vrijednost narudžbe niža od vrijednosti bona, koristit će se ukupna vrijednost bona.

Ova Pravila moderiranja i kupona stupaju na snagu 30. svibnja 2022.