gammo

kitchen & more

Korisnička služba: +385-99-632-7107
Radno vrijeme: 08:00-16:00 (Po-Pe)

Gammo povijest: počeci

2024. 02. 29.

Gammo povijest: počeci

Sjedili smo u kombiju koji je posudio moj bratić na putu za Nyíregyházu i moj kolega i ja smo upravo razgovarali o raskolu koji dvije njemačke doge mogu napraviti na stražnjem sjedalu, kad mi je zazvonio telefon.

Zvao je Robi, kojemu smo upravo dostavljaéi njegov šoker naručen po akcijskoj cijeni. Nije bio siguran treba li mu ovaj stroj uopće, dapače, trebao je, ali samo ako može ugovoriti besplatnu dostavu u kupovnu cijenu. Bili smo pola sata udaljeni od Nyíregyháze, mora da je izabrao savršeno vrijeme za razgovor o tome.

Klasična situacija teorije igara: prihvaćam li manji ili veći gubitak? Uređaj nisam htio vratiti u skladište, zapravo nisam mogao, došao je dan plaćanja, nije mi preostalo ništa drugo nego krenuti u cjenkanje, isporučiti, uzeti novac i ljutiti se na putu kući.

 

Bila je 2008. Oni koji su se tada bavili trgovinom ugostiteljskih strojeva u Mađarskoj radili su otprilike na isti način kao i mi, najviše s većim brojem zaposlenih i sigurnijom financijskom pozadinom. Anketa, priprema ponude, pregovaranje o kupoprodajnoj cijeni i na kraju isporuka, i tako opet i opet. Demonstracije kuhanja, borba s uvijek nižim ponudama konkurencije, veliki troškovi i sve manja zarada od prodaje.

Nakon ovog incidenta odlučio sam napraviti prvu internetsku trgovinu za ugostiteljstvo u Mađarskoj . U to se vrijeme to smatralo jedinstvenim, unatoč činjenici da smo mi i naši konkurenti već imali web stranicu na kojoj su mnogi ljudi prikazivali  listove podataka proizvoda i kataloge. Ali samo bez cijene, uz napomenu da je potrebna posebna konzultacija sa svakim kupcem.

Tako smo stvorili web stranicu nagykonyhaigépek.hu, na koju smo najprije postavili cca. stotinjak, zatim 500, a kasnije i tisuće proizvoda sa slikama, detaljnim tehničkim parametrima i što je najvažnije: sa cijenom. Ako se posjetiteljima proizvod svidio i prihvatili su cijenu, mogli su naručiti s nekoliko klikova - čak i vikendom ili usred noći!

Digla se bura na tržištu! Također su me pitali kako sam mogao jednostavno navesti cijenu proizvoda u vrijednosti od više stotina tisuća forinti, baš kao da je riječ o CD-u ili knjizi vrijednoj nekoliko tisuća forinti! (Tada su to bili hit artikli online trgovina.) Moj odgovor tada je bio isti kao i sada: ako kupac na web stranici može pronaći sve informacije o proizvodu koje ćemo mu reći usmeno ili preko prodavača , zašto ne bi to objavili da svi kupci saznaju, kada i kako žele?

 

Sada sve to zvuči smiješno, ali prije 15 godina to je bio revolucionaran čin i od tada sam ponosan na to. Naša se poslovna strategija od tada nije promijenila: putem interneta prodajemo kuhinjske aparate i alate izvrsne kvalitete koji pomažu našim kupcima u radu po pristupačnim cijenama. Naš tim, koji je tijekom godina narastao na 17 osoba, radi svaki dan kako bi našim kupcima pružio punu podršku u svakoj fazi, od narudžbe do isporuke, od kupnje do kraja životnog vijeka proizvoda. Danas, ne samo u Mađarskoj, već od Njemačke do Bugarske, s korisničkom službom na njihovom materinjem jeziku.


Povezani proizvodi